LS

Over ons

By LS, lovely stuff.
In principe spreekt de naam van mijn bedrijf al voor zich; ‘gewoon’ lovely stuff. Maar er valt zoveel meer te vertellen over dit kersverse bedrijf, zo worden de producten in elkaar gezet door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en draagt ieder product een boodschap met zich mee. In dit stukje tekst laat ik je kennis maken met mijn bedrijf en leg ik je uit wat onze producten nou zo lovely maakt.

Het idee rondom LS is ongeveer een half jaar geleden ontstaan vanuit mijn passie voor ontwerpen en ondernemen. Ik had al eerder wat ideeën voor een bedrijf als dit, maar nooit eerder ben ik eens serieus gaan zitten om te kijken wat er nou allemaal mogelijk is. Toen ik erover ging nadenken realiseerde ik me dat er eigenlijk maar heel weinig unieke, maar nog altijd betaalbare cadeaus bestaan. Een paar weken later liep ik door een winkel opzoek naar dat ene cadeautje in mijn hoofd. Ik ging die avond namelijk op bezoek bij een goede vriendin en wou niet met lege handen aankomen. Al gauw stond ik daar, struinend tussen de talloze kaartenrekken, toch maar weer zo’n afgezaagde kaart….. Vijf euro armer liep ik de winkel uit. Als enthousiaste ondernemer liet ik deze gedachte natuurlijk niet zomaar aan me voorbij gaan en besloot om zelf zo’n lovely cadeautje met een boodschap te ontwerpen.

Maar dan nu wat over de producten zelf. De volgende vraag ging natuurlijk over waar ik de producten zou gaan laten maken; China misschien? Maar dit was voor mij absoluut geen optie, massaproductie, nee, dat past niet bij L.S. Vandaar dat al onze producten stuk voor stuk in elkaar worden gezet door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, zo werk ik bijvoorbeeld samen met een aantal sociale werkplaatsen en gevangenissen. Op deze manier kan L.S wat terug doen voor de maatschappij. Veder ontwerp ik alle producten zelf, van het eerste idee tot onze producten die hier te zien zijn. Dit alles met veel zorg, aandacht en oog voor zowel de consument als de winkelier. Neem bijvoorbeeld onze Botanical Tubes; elke zaterdag liep ik met mijn trouwe bolderkar langs de Utrechtse grachten om de mooiste bloemen uit te zoeken en ze vervolgens in eigen beheer te drogen. Wat betreft de vormgeving heb ik gekozen voor een tijdloze, elegante stijl, wat aansluit bij de lovely uitstraling. Als voormalig winkelier, weet ik als geen ander hoe belangrijk een goede C.A.P (Consument Advies Prijs) is en heb hier dan ook rekening mee gehouden. Ten slotte dragen alle producten een persoonlijke boodschap met zich mee, wat hopelijk een lach op ieder zijn gezicht tovert.

Dit was L.S. in een notendop. Hopelijk heb ik jouw net zo enthousiast kunnen maken als ikzelf. Aarzel vooral niet om vragen te stellen…

Gemarkeerd product

Nieuws

Vacatures

Neem contact met ons op

Scroll naar top