Hoe de beurs te promoten

In aanloop naar de beurs is het belangrijk om je deelname kenbaar te maken aan (potentiële) relaties. Samen met jou als exposant streven wij naar een beursvloer vol met kwalitatieve bezoekers! Om de beursdeelname kenbaar te maken via alle mogelijke kanalen bieden wij je diverse tools om de deelname te promoten en tot een nog groter succes te maken. 

PROMOTIE Mogelijkheden

Trendz logo materialen

Via deze link vind je diverse logo materialen. De map bevat het beurslogo in verschillende formaten, zowel met als zonder ondertitel in jpg en png versies. Gebruik het logo op de verschillende marketing uitingen die je gepland hebt staan in aanloop naar je beursdeelname (zowel in print als digitaal). Zo kun je je deelname via verschillende kanalen kenbaar maken bij een zo groot mogelijke interessante doelgroep.

trendz marketing Materialen

In onderstaande map vind je meer banners die je kunt gebruiken op je website, in je e-mailhandtekening, op socials of in je digitiale nieuwsbrieven. In je online uitingen kun je verwijzen naar de website (www.trendz-voorjaar.nl) of de registratieportal (www.trendz-voorjaar.nl/tickets). 

Promotiepakket

Naast de digitale promotiemiddelen ontvang je de tweede week november 2019 een promotiepakket per post met daarin uitnodigingen waarmee je je relaties nogmaals kunt attenderen op jouw deelname of kunt uitnodigen voor een bezoek aan de beurs. Ze bevatten gratis registratiecodes, geldig voor twee personen. Deze uitnodigingen zijn ook digitaal te verkrijgen in het Duits, Engels en Nederlands. Vraag de digitale uitnodigingen op bij Fernande Brand via Fernande.Brand@easyfairs.com

Gratis E-Tickets

Vermeld dat bezoekers gratis e-tickets kunnen aanvragen via de registratielink. Deze link vind je op deze pagina wanneer de registratieportal voor bezoekers open staat! 

Unieke uitnodigings service

Daarnaast kun je deelnemen aan onze gratis uitnodigingsservice, waarmee we het uitnodigen van je relaties volledig voor je uit handen nemen! Een super goede tool om de juiste kwalitatieve bezoekersdoelgroep naar de beurs te trekken. ​